Видях Господ Исус! Den Herrn Jesus gesehen! Seen the Lord Jesus!

26.06.2024 05:37
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем в стихове 1 и 2 от 1 Коринтяни 9 глава, че Павел е видял Исус Христос.

1 Коринтяни 9:1 Не съм ли свободен? Не съм ли апостол? Не съм ли виждал Исус, нашия Господ? Не си ли мое творение в Господа? 2 Ако не съм апостол за другите, за вас съм апостол; защото вие сте печатът на моето апостолство в Господа. 

Защото това всъщност трябва да означава, че Исус се е върнал. Не казваха ли ангелите, че ще видим Исус да идва отново? Така. Тогава това всъщност вече се е случило.

Матей 24:30 И тогава знакът на Човешкия Син ще се появи на небето. И тогава всички земни племена ще скърбят и ще видят Човешкия Син да идва в небесните облаци с голяма сила и слава.

Матей 26:64 Исус му каза: Ти казваш. Но казвам ви, че отсега нататък ще видите Човешкия Син да седи отдясно на Силата и да идва на небесните облаци.

Лука 21:27 И тогава ще видят Човешкия Син да идва в облак с голяма сила и слава.

Значи пропуснахме завръщането на Исус? Трябваше ли да се вярва на Павел? Установете Божието царство. Така че Павел правилно пита: Управлявате ли вече?

Дори днес хората, които приемат Библията сериозно и се стремят към Царството Божие, често се описват като граждани на Райха, еретици или много по-лошо. Въпреки че точно това би била мисията на Исус:

Матей 6:33 Търсете първо Божието царство и Неговата правда и всичко това ще бъде ваше.

Защото дяволът е успял да убеди дори християните, че Исус ще дойде в един момент и след това ще установи царството. А християните често не четат това, което пише в Библията.

2Тим 3:16 Защото цялото писание, вдъхновено от Бога, е полезно за поука, за изобличение, за поправление, за възпитание в правдата.

Нещо, което много хора предпочитат да отнасят към Стария завет. Защото дяволът така ни го обяснява.

Не мислиш ли?

Den Herrn Jesus gesehen!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir im 1.Korintherbrief im Kapitel 9 in den Versen 1 und 2 lesen, dass Paulus Jesus Christus gesehen hat.

1.Korinther 9,1 Bin ich nicht frei? Bin ich nicht ein Apostel? Habe ich nicht Jesus, unsern Herrn, gesehen? Seid nicht ihr mein Werk in dem Herrn? 2 Bin ich für andere kein Apostel, so bin ich’s doch für euch; denn das Siegel meines Apostelamts seid ihr in dem Herrn. 

Weil dies doch eigentlich bedeuten müsste, dass Jesus zurückgekommen ist. Lautete nicht die Aussage der Engel, dass wir Jesus wieder kommen sehen werden. Nun. Dann ist dies eigentlich schon erfolgt.

Mt 24,30 Und dann wird erscheinen das Zeichen des Menschensohns am Himmel. Und dann werden wehklagen alle Stämme der Erde und werden sehen den Menschensohn kommen auf den Wolken des Himmels mit großer Kraft und Herrlichkeit.

Mt 26,64 Jesus sprach zu ihm: Du sagst es. Doch sage ich euch: Von nun an werdet ihr sehen den Menschensohn sitzen zur Rechten der Kraft und kommen auf den Wolken des Himmels.

Lk 21,27 Und alsdann werden sie sehen den Menschensohn kommen in einer Wolke mit großer Kraft und Herrlichkeit.

Haben wir also die Wiederkunft Jesu übersehen? Hätte man Paulus glauben sollen. Das Reich Gottes errichten. So das Paulus richtig fragt: Regiert Ihr schon?

Auch heute werden Menschen, welche die Bibel Ernst nehmen und nach dem Reich Gottes trachten häufig als Reichsbürger, Ketzer oder noch viel Schlimmeres bezeichnet. Obwohl genau dies der Auftrag Jesu wäre:

Mt 6,33 Trachtet zuerst nach dem Reich Gottes und nach seiner Gerechtigkeit, so wird euch das alles zufallen.

Weil es dem Teufel gelungen ist, selbst den Christen einzureden, dass Jesus erst irgendwann kommen und dann das Reich errichten wird. Und Christen oft nicht lesen was in der Bibel steht.

2Tim 3,16 Denn alle Schrift, von Gott eingegeben, ist nütze zur Lehre, zur Zurechtweisung, zur Besserung, zur Erziehung in der Gerechtigkeit,

Etwas das viele auch lieber auf das Alte Testament beziehen. Weil uns der Teufel dies so eklärt.

Glaubst Du nicht?

Seen the Lord Jesus!

It is surprising, dear friends, when we read in verses 1 and 2 of 1 Corinthians chapter 9 that Paul saw Jesus Christ.

1 Corinthians 9:1 Am I not free? Am I not an apostle? Have I not seen Jesus our Lord? Are you not my workmanship in the Lord? 2 If I am not an apostle to others, I am an apostle to you; for you are the seal of my apostleship in the Lord. 

Because this should actually mean that Jesus has come back. Wasn't the angels saying that we would see Jesus come again? So. Then this has actually already happened.

Matthew 24:30 And then the sign of the Son of Man will appear in heaven. And then all the tribes of the earth will mourn, and they will see the Son of Man coming in the clouds of heaven with great power and glory.

Matthew 26:64 Jesus said to him, You say so. But I say to you, from now on you will see the Son of Man sitting at the right hand of Power, coming on the clouds of heaven.

Luke 21:27 And then they will see the Son of Man coming in a cloud with great power and glory.

So have we missed the return of Jesus? Should Paul have been believed? Establish the kingdom of God. So Paul correctly asks: Do you already rule?

Even today, people who take the Bible seriously and strive for the Kingdom of God are often described as citizens of the Reich, heretics or much worse. Although this would be exactly the mission of Jesus:

Matthew 6:33 Seek ye first the kingdom of God and his righteousness, and all these things shall be yours.

Because the devil has managed to convince even Christians that Jesus will come at some point and then establish the kingdom. And Christians often don't read what's in the Bible.

2Tim 3:16 For all scripture, by inspiration of God, is profitable for teaching, for reproof, for correction, for training in righteousness.

Something that many people prefer to refer to the Old Testament. Because the devil explains it to us that way.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!