Сатанинските сили! Satanische Kräfte! Satanic forces!

03.07.2024 06:57
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем в 13 глава на 1 Коринтяни какво не можем да направим, въпреки че ни липсва любовта към това.

1 Коринтяни 13:1 Ако говоря с човешки и ангелски езици, а любов нямам, бих бил мед звънтяща или звънтящ кимвал. 2 И ако можех да пророкувам, и знаех всички тайни и цялото знание, и имах цялата вяра, така че да премествам планини, и нямах любов, щях да бъда нищо. 3 И ако раздам ​​всичко, което имам, на сиромасите и дам тялото си за хвалба [1], а любов нямам, няма да ми е от полза. 4 Любовта е дълготърпелива и мила, любовта не ревнува, любовта не прави пакости, не се възгордява, 5 не постъпва лошо, не търси своето, не се гневи, не смята зло , 6 Тя не се радва на неправдата, но се радва на истината; 7 Тя търпи всичко, тя вярва на всичко, тя се надява на всичко, тя търпи всичко. 8 Любовта никога не спира, когато пророкуването ще спре и говоренето на езици ще спре и знанието ще спре. 9 Защото нашето знание е на части и нашето пророчество е на части. 10 Но когато дойде съвършеното, частичното ще спре. 11 Когато бях дете, говорех като дете, мислех като дете и бях мъдър като дете; но когато станах мъж, отхвърлих детските неща. 12 Сега виждаме през огледало в тъмен образ; но след това лице в лице. Сега разпознавам малко по малко; но тогава ще позная, както съм познат. 13 Но сега остават вярата, надеждата, любовта, тези трите; но любовта е най-голямата сред тях. 

Можем да говорим на ангелски езици. Пророкувайте. Може да знае всички прозрения. Може дори да премести планини. Всичко това дори без любов.

Така че Павел има предвид: Ако можехме да направим всичко това, но нямахме любов, всичко това би било безполезно.

На което се запитах каква сила всъщност би направила всичко това възможно, без да разпознаем любовта, т.е. без да разпознаем Бог.

Какво мислиш?

Satanische Kräfte!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir im 1.Korintherbrief im Kapitel 13 lesen, was wir nicht alles könnten, obwohl uns die Liebe hierzu fehlt.

1.Korinther 13,1 Wenn ich mit Menschen- und mit Engelzungen redete und hätte der Liebe nicht, so wäre ich ein tönendes Erz oder eine klingende Schelle. 2 Und wenn ich prophetisch reden könnte und wüsste alle Geheimnisse und alle Erkenntnis und hätte allen Glauben, sodass ich Berge versetzen könnte, und hätte der Liebe nicht, so wäre ich nichts. 3 Und wenn ich alle meine Habe den Armen gäbe und meinen Leib dahingäbe, mich zu rühmen[1], und hätte der Liebe nicht, so wäre mir’s nichts nütze. 4 Die Liebe ist langmütig und freundlich, die Liebe eifert nicht, die Liebe treibt nicht Mutwillen, sie bläht sich nicht auf, 5 sie verhält sich nicht ungehörig, sie sucht nicht das Ihre, sie lässt sich nicht erbittern, sie rechnet das Böse nicht zu, 6 sie freut sich nicht über die Ungerechtigkeit, sie freut sich aber an der Wahrheit; 7 sie erträgt alles, sie glaubt alles, sie hofft alles, sie duldet alles. 8 Die Liebe höret nimmer auf, wo doch das prophetische Reden aufhören wird und das Zungenreden aufhören wird und die Erkenntnis aufhören wird. 9 Denn unser Wissen ist Stückwerk und unser prophetisches Reden ist Stückwerk. 10 Wenn aber kommen wird das Vollkommene, so wird das Stückwerk aufhören. 11 Als ich ein Kind war, da redete ich wie ein Kind und dachte wie ein Kind und war klug wie ein Kind; als ich aber ein Mann wurde, tat ich ab, was kindlich war. 12 Wir sehen jetzt durch einen Spiegel in einem dunklen Bild; dann aber von Angesicht zu Angesicht. Jetzt erkenne ich stückweise; dann aber werde ich erkennen, gleichwie ich erkannt bin. 13 Nun aber bleiben Glaube, Hoffnung, Liebe, diese drei; aber die Liebe ist die größte unter ihnen.

Wir könnten mit Engelzungen reden. Prophezeihen. Könnten alle Erkenntnisse wissen. Könnten sogar Berge versetzen. All das auch ohne Liebe.

So das Paulus meint: Wenn wir all dies könnten, aber wir hätten der Liebe nicht, wäre all dies nichts wert.

Worauf ich mich gefragt habe, welche Kraft all dies genau genommen möglich machen würde, ohne das wir die Liebe, also ohne das wir Gott, erkannt haben.

Was glaubst Du?

Satanic forces!

It is surprising, dear friends, when we read in chapter 13 of 1 Corinthians what we cannot do, even though we lack the love for it.

1 Corinthians 13:1 If I speak with the tongues of men and of angels, and have not love, I would be a sounding brass or a clanging cymbal. 2 And if I could prophesy, and knew all mysteries and all knowledge, and had all faith, so that I could move mountains, and had not love, I would be nothing. 3 And if I give all that I have to the poor, and give up my body to boast,[1] and have not love, it would be of no use to me. 4 Love is long-suffering and kind, love is not jealous, love does not indulge in mischief, it is not puffed up, 5 it does not misbehave, it does not seek its own, it is not angered, it does not count evil , 6 She does not rejoice in injustice, but she rejoices in the truth; 7 She endures all things, she believes all things, she hopes all things, she endures all things. 8 Love never ceases, when prophesying shall cease, and speaking in tongues shall cease, and knowledge shall cease. 9 For our knowledge is piecemeal, and our prophecy is piecemeal. 10 But when the perfect shall come, the partial shall cease. 11 When I was a child, I spoke like a child, and thought like a child, and was wise like a child; but when I became a man, I put away what was childish. 12 We now see through a mirror in a dark image; but then face to face. Now I recognize bit by bit; but then I will know, even as I am known. 13 But now remain faith, hope, love, these three; but love is the greatest among them. 

We could speak with angelic tongues. Prophesy. Could know all the insights. Could even move mountains. All of this even without love.

So Paul means: If we could do all this but we didn't have love, all this would be worthless.

To which I asked myself what power would actually make all of this possible without us recognizing love, i.e. without recognizing God.

What do you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!