Цялата власт! Alle Macht! All power!

11.07.2024 06:35
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, че Павел остана в Коринт година и половина, въпреки че беше в конфронтация с еврейската общност там. Така че, строго погледнато, живее постоянно в опасност. Защото успя да изгради паралелна общност там.

Деяния 18:6 Но когато те се разбунтуваха и богохулстваха, той изтърси дрехите им и им каза: Кръвта ви да бъде върху главите ви; Аз съм чист и отсега нататък отивам при езичниците. 7 И той стана оттам и влезе в къщата на един човек на име Титий Юст, благочестив човек. чиято къща била до синагогата. 8 Крисп, началникът на синагогата, повярва в Господа с целия си дом; 9 И Господ каза на Павел във видение през нощта: Не бой се, но говори и не мълчи. 10 Защото Аз съм с теб и никой няма да дръзне да ти навреди; защото имам страхотни хора в този град. 11 И той остана там година и шест месеца, като ги поучаваше на Божието слово.

И че само нов управител, Галион, е този, който подтиква евреите да предприемат действия срещу Павел.

Деяния 18:12 И когато Галион беше управител на Ахея, юдеите в един глас се разбунтуваха против Павел и го доведоха пред съда, 13 казвайки: Този човек убеждава народа да служи на Бога противно на закона. 

И това по някакъв начин ми напомня за днешния ден. Време, в което християните са против исляма, защото ислямът уж действа срещу християните. Но само уж. Защото и това е политически контролирано.

И това донякъде напомня на обещанието на дявола към Исус.

Лука 4:6 И му каза: Ще ти дам цялата тази власт и нейната слава; тъй като ми беше доставен и ще го дам на когото си поискам.

Следователно религиозните конфликти са сатанински.

Не мислиш ли?

Alle Macht!

Es ist überraschend, liebe Freunde, dass Paulus 1 ½ Jahre in Korinth bleibt, obwohl er dort mit der jüdischen Gemeinde auf Konfrontation gegangen ist. Also genau genommen permanent in Gefahr lebt. Weil es ihm gelungen ist, dort eine Parallelgemeinde aufzubauen.

Apg 18,6 Da sie aber widerstrebten und lästerten, schüttelte er die Kleider aus und sprach zu ihnen: Euer Blut komme über euer Haupt; rein bin ich und gehe von nun an zu den Heiden. 7 Und er machte sich auf von dort und kam in das Haus eines Mannes mit Namen Titius Justus, eines Gottesfürchtigen; dessen Haus war neben der Synagoge. 8 Krispus aber, der Vorsteher der Synagoge, glaubte an den Herrn mit seinem ganzen Hause, und auch viele Korinther, die zuhörten, glaubten und ließen sich taufen. 9 Es sprach aber der Herr durch eine Erscheinung in der Nacht zu Paulus: Fürchte dich nicht, sondern rede und schweige nicht! 10 Denn ich bin mit dir, und niemand soll sich unterstehen, dir zu schaden; denn ich habe ein großes Volk in dieser Stadt. 11 Er blieb aber dort ein Jahr und sechs Monate und lehrte unter ihnen das Wort Gottes.

Und das es erst ein neuer Stadthalter Gallio ist, der die Juden dazu aufwiegelt, gegen Paulus vorzugehen.

Apg 18,12 Als aber Gallio Statthalter in Achaia war, empörten sich die Juden einmütig gegen Paulus und führten ihn vor den Richterstuhl 13 und sprachen: Dieser Mensch überredet die Leute, Gott zu dienen dem Gesetz zuwider. 

Und das erinnert irgendwie an heute. Eine Zeit, in welcher die Christen gegen den Islam sind, weil der Islam angeblich gegen die Christen agiert. Allerdings nur angeblich. Denn auch das ist politisch gesteuert.

Und das erinnert ein wenig an das Versprechen des Teufels an Jesus.

Lk 4,6 und sprach zu ihm: Alle diese Macht will ich dir geben und ihre Herrlichkeit; denn sie ist mir übergeben und ich gebe sie, wem ich will.

Die Religionskonflikte sind daher satanisch.

Glaubst Du nicht?

All power!

It is surprising, dear friends, that Paul stayed in Corinth for a year and a half, even though he was in confrontation with the Jewish community there. So, strictly speaking, lives permanently in danger. Because he managed to build a parallel community there.

Acts 18:6 But when they rebelled and blasphemed, he shook out their garments and said to them, “Let your blood be on your heads; I am clean and from now on I go to the Gentiles. 7 And he arose from there, and came into the house of a man named Titius Justus, a godly man. whose house was next to the synagogue. 8 Crispus, the ruler of the synagogue, believed in the Lord with all his house; and many of the Corinthians who heard also believed and were baptized. 9 And the Lord said to Paul by a vision in the night, Do not be afraid, but speak and do not be silent. 10 For I am with you, and no one shall dare to harm you; for I have a great people in this city. 11 And he remained there a year and six months, teaching the word of God among them.

And that it is only a new governor, Gallio, who incites the Jews to take action against Paul.

Acts 18:12 And when Gallio was governor of Achaea, the Jews with one voice rebelled against Paul, and brought him before the judgment seat, 13 saying, This man persuadeth the people to serve God contrary to the law. 

And that somehow reminds me of today. A time in which Christians are against Islam because Islam supposedly acts against Christians. But only supposedly. Because that too is politically controlled.

And that is somewhat reminiscent of the devil's promise to Jesus.

Luke 4:6 And said unto him, I will give unto thee all this power, and the glory thereof; for it has been delivered to me, and I will give it to whomever I please.

The religious conflicts are therefore satanic.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!