Политика означава да служиш! Politik heißt dienen! Politics means serving!

27.05.2024 06:59
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Това е стара тема, приятели, че независимо каква група може да бъде, лидерът не само има поддръжници, но обикновено двама или трима, които искат неговата позиция. И никъде това не се усеща толкова остро, колкото в политиката. Не напразно казват: приятел, враг, партиец.

Лука 22:24 И между тях възникна спор кой от тях да се счита за по-велик. 25 И той им каза: Кралете управляват своя народ и техните владетели наричат ​​себе си благодетели. 26 Но не ти! Но по-големият между вас ще бъде като най-малкия, и първият между вас като слуга. 27 Защото кой е по-велик: този, който седи на масата, или този, който служи? Не е ли този, който седи на масата? Но аз съм сред вас като слуга. 

Политици, които се интересуват повече от пари, отколкото от промяна:

Матей 6:24 Никой не може да служи на двама господари: или ще намрази единия и ще обикне другия, или ще се привърже към единия и ще презре другия. Не можете да служите на Бога и на мамона.

Които дори не осъзнават, че трябва да служат. Те често дори вече не виждат себе си като част от народа. Пример: Хората са твърде глупави за пряка демокрация. И пак се разлива нагоре.

Йоан 13:8 Тогава Петър му каза: Никога няма да ми миеш краката. Исус му отговори: ако не те умия, нямаш дял в Мене.

Политиката е обслужваща функция. Но това, което често виждаме днес, наистина ли е политика?

Какво мислиш?

Politik heißt dienen!

Es ist ein altes Thema, Freunde, dass gleichgültig um welche Gruppe es sich auch immer handeln mag, der Leitwolf nicht nur Unterstützer hat, sondern auch meistens zwei oder drei, welche seine Position haben wollen. Und nirgendwo als in der Politik ist dies so heftig zu spüren. Nicht umsonst heißt es: Freund, Feind, Parteifreund.

Lukas 22,24 Es erhob sich auch ein Streit unter ihnen, wer von ihnen als der Größte gelten sollte. 25 Er aber sprach zu ihnen: Die Könige herrschen über ihre Völker, und ihre Machthaber lassen sich Wohltäter nennen. 26 Ihr aber nicht so! Sondern der Größte unter euch soll sein wie der Jüngste und der Vornehmste wie ein Diener. 27 Denn wer ist größer: der zu Tisch sitzt oder der dient? Ist’s nicht der, der zu Tisch sitzt? Ich aber bin unter euch wie ein Diener. 

Politiker, die mehr nach dem Geld als nach der Veränderung spähen:

Mt 6,24 Niemand kann zwei Herren dienen: Entweder er wird den einen hassen und den andern lieben, oder er wird an dem einen hängen und den andern verachten. Ihr könnt nicht Gott dienen und dem Mammon.

Denen gar nicht bewusst ist, das sie dienen sollten. Sich häufig nicht einmal mehr als Teil des Volkes erspähen. Beispiel: Das Volk ist zu blöd für eine Direkte Demokratie. Und die es dennoch nach oben schwappt.

Joh 13,8 Da sprach Petrus zu ihm: Nimmermehr sollst du mir die Füße waschen! Jesus antwortete ihm: Wenn ich dich nicht wasche, so hast du kein Teil an mir.

Politik ist eine dienende Funktion. Aber ob das, was wir heute häufig sehen wirklich Politik ist?

Was glaubst Du?

Politics means serving!

It's an old theme, friends, that no matter what group it may be, the leader not only has supporters, but usually two or three who want his position. And nowhere is this felt more keenly than in politics. It's not for nothing that they say: friend, enemy, party member.

Luke 22:24 And there arose a dispute among them as to which of them should be considered the greatest. 25 And he said to them, Kings rule over their people, and their rulers call themselves benefactors. 26 But not you! But the greatest among you shall be as the youngest, and the chief among you as a servant. 27 For who is greater: he who sits at table or he who serves? Isn't that the one who sits at the table? But I am among you as a servant. 

Politicians who are more interested in money than change:

Matthew 6:24 No one can serve two masters: either he will hate the one and love the other, or he will cling to the one and despise the other. You can not serve God and mammon.

Who don't even realize that they should serve. They often no longer even see themselves as part of the people. Example: The people are too stupid for direct democracy. And it still spills upwards.

John 13:8 Then Peter said to him, You shall never wash my feet. Jesus answered him, Unless I wash you, you have no part in me.

Politics is a serving function. But is what we often see today really politics?

What do you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!