Застраховка за оцеляване! Die Überlebensversicherung! Survival insurance!

04.06.2024 06:11
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Бъдете честни, приятели. Кой от вас не е искал да бъде богат и силен. Или че ще дойде някой, който иска да изпълни всичките ви желания. Или поне фея, която ти дава три желания.

Но има и хора, които не могат да измислят нищо, което искат веднага. Фермерът там, например, в Лука 12 в стихове от 16 до 21. Защото: Той вече има всичко. Той е богат. Без желание. Поне така си мисли.

Лука 12:16 И Той им каза притча, казвайки: Имаше един богат човек, чиято земя роди добре. 17 И той размишляваше в себе си, казвайки: Какво да правя? Няма къде да отида да си събера плодовете. 18 И той каза: Ето какво ще направя: Ще съборя хамбарите си и ще построя по-големи, и ще събера в тях цялото си зърно и имота си. 19 И ще кажа на душата си: Скъпа душа, ти имаш страхотен магазин за много години; Сега имайте мир, яжте, пийте и бъдете дерзани! 20 Но Бог му каза: „Глупако! Тази нощ душата ви ще бъде поискана от вас. И кой тогава ще притежава това, което сте подготвили? 21 Така е с този, който събира съкровище за себе си и не е богат пред Бога. 

Изненадващо е, че църквата тук ни разказва за фермер. Защото може също толкова лесно да бъде граф, крал или император. Някой, който вече има всичко. Вярвайки, че имате запаси за много години напред. Докато една нощ инфаркт не го отнася.

Изчезна, защото събирането на много запаси просто отнемаше енергия. А той, който има всичко, е забравил един факт. Сключване на застраховка за оцеляване. Уверение от Бог какво ще се случи след смъртта.

Да приятели. Несъмнено бих искал да бъда император. Несъмнено бихме искали да си върнем нашите 20 000 Morgan Land от Frankfurt Land Company около Герман Таун, днес град Филаделфия. Точно както предвижда Парижкият мир след Войната за независимост. Или поне нашите замъци в Австрия. И кой знае, може би едно или две от тях ще се случат в даден момент.

Но не без факта, че използвам и застраховка за оцеляване, вяра в Бог Отец и Исус Христос, нашия Господ.

Не мислиш ли?

Die Überlebensversicherung!

Einmal ganz ehrlich, Freunde. Wer unter Euch hat sich nicht schon einmal gewünscht reich und mächtig zu sein. Oder das jemand kommt, der Euch sämtliche Wünsche erfüllen will. Oder zumindest eine Fee, die einem drei Wünsche frei gibt.

Es gibt aber auch Menschen, denen würden auf Anhieb überhaupt keine Wünsche einfallen. Dem Bauern da zum Beispiel in Lukas 12 in den Versen 16 bis 21. Weil: Der hat schon alles. Der ist reich. Wunschlos. Glaubt er zumindest.

Lukas 12,16 Und er sagte ihnen ein Gleichnis und sprach: Es war ein reicher Mensch, dessen Land hatte gut getragen. 17 Und er dachte bei sich selbst und sprach: Was soll ich tun? Ich habe nichts, wohin ich meine Früchte sammle. 18 Und sprach: Das will ich tun: Ich will meine Scheunen abbrechen und größere bauen und will darin sammeln all mein Korn und meine Güter 19 und will sagen zu meiner Seele: Liebe Seele, du hast einen großen Vorrat für viele Jahre; habe nun Ruhe, iss, trink und habe guten Mut! 20 Aber Gott sprach zu ihm: Du Narr! Diese Nacht wird man deine Seele von dir fordern. Und wem wird dann gehören, was du bereitet hast? 21 So geht es dem, der sich Schätze sammelt und ist nicht reich bei Gott. 

Es ist überraschend, dass uns die Kirche hier von einem Bauern erzählt. Weil es genauso ein Graf, König oder Kaiser sein könnte. Einer, der eben schon alles hat. Daran glaubt Vorrat auf viele Jahre zu besitzen. Bis ihn eines Nachts der Herzinfarkt wegrafft.

Wegrafft, weil das viele Vorräte sammeln einfach Kraft gekostet hat. Und er, der alles hat, auf eine einzige Tatsache vergessen hat. Den Abschluss einer Überlebensversicherung. Einer Versicherung bei Gott, was nach dem Tod sein wird.

Ja, Freunde. Ich würde zweifelsfrei gerne Kaiser sein. Würde zweifelsfrei gerne unsere 20.000 Morgan Land der Frankfurter Landkompanie rund um German Town, heute also die Stadt Philadelphia zurückerhalten. So wie dies der Frieden von Paris nach dem Unabhängigkeitskrieg vorsieht. Oder wenigstens unsere Schlösser in Österreich. Und wer weiß, vielleicht passiert das eine oder andere irgendwann auch einmal davon.

Nicht aber, ohne das ich gleichzeitig auch die Überlebensversicherung, den Glauben an Gott Vater und Jesus Christus unseren Herrn bediene.

Glaubst Du nicht?

Survival insurance!

Be honest, friends. Who among you has not ever wished to be rich and powerful. Or that someone will come who wants to fulfill all your wishes. Or at least a fairy who gives you three wishes.

But there are also people who can't think of anything they want straight away. The farmer there, for example, in Luke 12 in verses 16 to 21. Because: He already has everything. He's rich. Wishless. At least he thinks so.

Luke 12:16 And he spake unto them a parable, saying, There was a rich man, whose land had borne well. 17 And he thought within himself, saying, What shall I do? I have nowhere to go to collect my fruits. 18 And he said, This is what I will do: I will tear down my barns and build larger ones, and I will gather therein all my grain and my goods. 19 And I will say to my soul, Dear soul, you have a great store for many years; Now have peace, eat, drink and have good courage! 20 But God said to him, “You fool! This night your soul will be demanded of you. And who will then own what you have prepared? 21 So it is with him who lays up treasure for himself and is not rich with God. 

It is surprising that the church here tells us about a farmer. Because it could just as easily be a count, king or emperor. Someone who already has everything. Believing that you have stock for many years to come. Until one night a heart attack takes him away.

Gone away because collecting a lot of supplies simply took energy. And he, who has everything, has forgotten a single fact. Taking out survival insurance. An assurance from God about what will happen after death.

Yes friends. I would undoubtedly like to be emperor. Would undoubtedly like to get back our 20,000 Morgan Land from the Frankfurt Land Company around German Town, today the city of Philadelphia. Just as the Peace of Paris provides for after the War of Independence. Or at least our castles in Austria. And who knows, maybe one or two of these will happen at some point.

But not without the fact that I also use survival insurance, faith in God the Father and Jesus Christ our Lord.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!